Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2016 18:14 - Днес се сетих за един виц...
Автор: mimasss77 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Днес се сетих за един виц:
Влиза един крадец вечерта в една къща да краде... Всичко е тихо и тъмно... но ориентирал се той в тъмнината, намерил шкафа с ценностите и тъкмо да тръгва, осветил с фенерчето една стойка, на която стоял един голям и красив папагал.
-Аз те гледам! - казал му папагала.- И Исус те гледа!!
-Ха, че смешно име за папагал!- рекъл крадеца.
-А...А...А... не... - рекъл папагала- Аз съм Коко, Исус е добермана зад тебе!! 
      Не зная дали го знаете, и може да е стар, но така се разсмях...
   А пък другия виц дето се сетих е...
 Знаете ли защо на блондинките воланът на автомобилът е винаги в червило?!
 Защото надуват клаксона!!
А този знаете ли го?!
  Кара една мутра по шосето  на междуселски път. Вижда един овчар със стадо овце и решава да се избъзика с него. Спира джипа, слиза и му вика:
-Ей, дядка... я ела тука ве...!- човекът отишъл при него.- Ти знаеш ли кой съм аз ве?! 
-Не зная, момче...- рекъл дядото.
-Виж сега... предлагам ти сделка: Ако познаеш какво работя, няма да ти взема една овца, обаче не познаеш ли... ще си взема една овца!
-Добре, то където с нея там и без нея...
-И ... какво мислиш, че работя?!
-Ами като те гледам... добре си облечен, спретнат, избръснат, миришеш на хубав парфюм, скъп ... ти си... бизнесмен!
-Не позна! хахаха! Ама айде,от мене да мине,  давам ти втори шанс!
-Ми... като гледам, хубава кола караш, и злато има по ръцете и врата ти... сигурно си ... банкер.
-Пак не позна! Е,вземам си една овца!! - хванал мутрата животното и го вкарва в багажника!
-А....А...А... сетих се, ти си мутра!!
-Как позна бе дядо?!
-Еми ти си третия за тази седмица! От цяло стадо овце, все кучето ми хващате!!!
   Не зная дали малко поне съм ви повишила настроението, но след дългия работен ден, ви желая хубава вечер и се забавлявайте, че животът си върви! 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimasss77
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10695
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930